FAQs
Tu smo za Vas.
Teme podrške
Načini plaćanja
Općom uplatnicom/virmanom ili Internet bankarstvom
U ovom slučaju, na Vašu e-mail adresu poslat ćemo predračun sa svim podacima potrebnim za uplatu.
Za plaćanje iz BiH i inostranstva:
UNI CREDIT BANK d.d. Sarajevo
Žiro račun: 338-900-22086930-17
Devizni račun: 20001147001
SWIFT: UNCRBA22
Raiffaisen Bank
Žiro račun: 161-000-00740300-23
Sberbank BH D.D.
Žiro račun: 140-108-11200006-84
Primalac:
RS ELECTRONIC d.o.o.
71000 Sarajevo, Bosna i Hercegovina
Svrha uplate: Navesti broj računa/narudžbe
Plaćanje isključivo u KM valuti.
Uplatu možete izvršiti putem banke, pošte ili korištenjem internet bankarstva. Nakon što zaprimimo Vašu uplatu, isporučit ćemo Vam naručene proizvode. Ukoliko ne izvršite uplatu u roku od 5 dana, Vaša narudžba će biti otkazana.
Plaćanje pouzećem
Plaćanje pouzećem vrši se u gotovini, dostavljaču, prilikom isporuke proizvoda na navedenu adresu. U slučaju da kupac nije u mogućnosti preuzeti pošiljku u trenutku dostave, dostavljač ostavlja obavijest o prispijeću iste.
Načini dostave
Uslovi dostave
Dostava se vrši do ulaza u stambeni objekt. Ukoliko se radi o stambenoj zgradi, dostavljač nije dužan nositi robu do sprata/kata na kojem se nalazi kupac, već do ulaza u zgradu.
Cjenovnik dostave
Za naručenu robu dostavu naplaćujemo u jednokratnom iznosu od 10,40 KM. Cijena dostave se prikazuje kao posebna stavka na računu ili posebni račun.
Ostali uslovi dostave
Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja.
Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu te je Dostavljač uzima kao potvrdu o preuzimanju.
Rok isporuke
Pošiljke se isporučuju u roku od 48 sati (2 radna dana) od momenta potvrde i zaprimanja predračuna na mail ukoliko su na stanju zaliha u skladištu. Ukoliko robe nema na skladištu, prilikom same narudžbe kupci će biti upozoreni da iste nema na skladištu, u kom slučaju će kupac koji naruči takvu robu biti naknadno obaviješten o roku isporuke koji može da varira u ovisnosti koja je roba naručena, ali neće biti duži od 30 dana.
Robu naručenu u petak do 16 sati isporučujemo ponedjeljkom.
Robu naručenu subotom i nedjeljom isporučujemo utorkom.
Reklamacije i povrat robe
Ukoliko ste nezadovoljni s kupljenim proizvodom, kontaktirajte nas, i mi ćemo se potruditi da vašu žalbu riješimo u najkraćem mogućem roku. Ako ustanovite, prilikom prve upotrebe (unutar 7 dana od prijema), da je proizvod kojeg ste dobili neispravan, ili ne odgovara navedenim tehničkim specifikacijama koje su istaknute na samom uređaju, ambalaži ili u pratećoj dokumentaciji koja je priložena uz uređaj, molimo vas da nas kontaktirate i obezbjedite nam sljedeće informacije:
- Ime i prezime,
- Naziv uređaja i serijski broj uređaja,
- Opis reklamacije
Podatke možete dostaviti, putem telefona 033 463 032 , ili putem email adrese info@rselectronic.ba Nakon što zaprimimo informaciju o reklamaciji, te shodno vašem opisu reklamacije, informirat ćemo vas o tome:
- Da li se proizvod može zamjeniti za novi,
- Da li se može izvršiti povrat novca,
- Ili se proizvod mora poslati u ovlašteni servis.
Dodatne informacije
Da biste ostvarili pravo na reklamaciju, potrebno je da sačuvate originalnu ambalažu sa svom pratećom opremom i dokumentacijom, s kojom je proizvod bio originalno isporučen, te da obezbijedite račun i garanciju, koju Vam naši uposlenici mogu tražiti prilikom reklamacijskog procesa. Uređaj mora biti bez fizičkih oštećenja te bez vidljivih tragova, korištenja i habanja. U slučajevima kad se proizvod može zamjeniti za novi, i kad se za proizvod može vratiti novac, na vašu adresu ćemo poslati dostavnu službu, koja će preuzeti reklamirani proizvod i vratiti na naše skladište. Kad proizvod stigne na skladište, informisati ćemo vas o povratu novaca/slanju zamjenskog proizvoda. Obavještenje o povratu novca/zamjena za novi proizvod ili odbijanju zahtjeva za reklamaciju zaprimićete unutar 8 dana (od dana zaprimanja uređaja sa zahtjevom za reklamaciju) telefonskim putem ili pismeno, a realizaciju Vašeg zahtjeva (povrat novca/zamjena za novi proizvod) ili povrat uređaja kojem je odbijen zahtjev za reklamaciju najkasnije nakon 15 dana (od dana zaprimanja uređaja, sa zahtjevom za reklamaciju). U suprotnom nas kontaktirajte telefonski na 033 463 032 e-mailom na info@rselectronic.ba Ukoliko je potrebno, proizvod poslati u ovlašteni servis, obezbijedićemo Vam sve podatke o ovlaštenom servisu ili za Vas organizovati preuzimanje uređaja na Vašoj adresi. Ako je pošiljka oštećena u transportu, takva su oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljke, te Vas u tom slučaju molimo da pošiljku ne preuzimate. Molimo Vas da nas kontaktirate kako bismo u što kraćem roku provjerili stanje pošiljke i poslali novu. Nastojaćemo da, na obostrano zadovoljstvo, riješimo Vašu reklamaciju. Radno vrijeme telefonskih operatera je radnim danom od 09:00 do 17:00h . Vikendom i praznicima korisnička podrška nije dostupna.
Garancija
- Davatelj garancije (proizvođač) garantuje da proizvod ima sva potrebna svojstva za njegovu redovnu upotrebu u svrhu, za koju je taj uređaj namijenjen.
- Garantni rok počinje teći datumom prodaje kupljenog proizvoda krajnjem korisniku, a dokazuje se predočenjem računa i/ili ovjerenog garantnog lista te uz detaljan opis kvara.
- RSELECTRONIC.BA se obavezuje da će na Vaš zahtjev, izražen u garantnom roku, otkloniti u svojim, odnosno ugovorenim servisnim odjeljenjima, kvarove i tehničke nedostatke proizvoda ukoliko nastanu prilikom normalne upotrebe, i to u vremenu za koje se daje garancija.
- RSELECTRONIC.BA garantuje da roba koja je isporučena kupcu nema nedostatke. Kupac je dužan pri preuzimanju pregledati robu, te ukoliko uoči kakav nedostatak dužan je odmah, a najkasnije u roku od 7 dana od preuzimanja robe, pismeno ili usmeno podnijeti prigovor.
- U garanciju ne ulaze oštećenja prouzrokovana prilikom transporta nakon isporuke, oštećenja zbog nepravilne montaže ili održavanja, korištenja neodgovarajućeg potrošnog materijala (prema propisima), mehanička oštećenja nastala krivicom korisnika, oštećenja zbog varijacija napona električne mreže, udara groma i pratećih pojava.
Za sve dodatne informacije obratite nam se putem telefona na 033 463 032 ili e-mailom na info@rselectronic.ba.
Trebate više informacija? Kontaktirajte nas.